۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱

امام جمعه اهرم:

تبهکاران صهیونیستی غیر از زبان تقابل و جنگ چیزی نمی‌دانند

تبهکاران صهیونیستی غیر از زبان تقابل و جنگ چیزی نمی‌دانند

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: تبهکاران صهیونیستی غیر از زبان تقابل و جنگ چیزی نمی‌دانند.

به گزارش خبرنگار‬ مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های نماز جمعه اهرم اظهار کرد: سید حسن نصرالله بیش از سه دهه برای نجات فلسطین و لبنان مجاهدت کردند و تشتت ملت لبنان را به وحدت تبدیل کردند و خاری بودند در چشم نظام استکباری و رژیم غاصب صهیونیستی.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی و باند جنایتکارش ادامه دهندگان همان یهودیانی هستند که در اطراف مکه و مدینه و سراسر حجاز مستقر شدند و توطئه کردند که پیامبر به دنیا نیاید و اگر به دنیا بیاید او را بکشند ولی موفق نشدند.

امام جمعه اهرم افزود: آنچه در دوران حضرت یعقوب سبب نفرت و کینه و قتل‌ها شد موضوع نبوت و جانشینی ولایت زمان بود همانطور که نمی‌خواستند پیامبر به دنیا بیاید و حکومت و حاکمیت یهود به پایان برسد و تلاش آن روز انها تا امروز برای این است که حاکمیت و آموزه‌های صهیونی باقی بماند.

وی ادامه داد: یکی از این آموزه‌ها این است که همه بشر و همه انسان‌ها برای خدمت و نوکری آنها خلق شده اند و مثل حیوان برای استفاده آنها باید مطیع باشند. این یک بخش که کار اینها از ابتدا تا به امروز در فلسطین و لبنان بر سر تأخیر در ظهور امام زمان است و نمی‌خواهند با تحقق ظهور برای همیشه تاریخ از صفحه روزگار محو شوند.

پهلوزاده خاطرنشان کرد: در مقابل این باند تبهکار صهیونیستی چه راهی باید در پیش گرفت؟ آیا باید حرف آنها را گوش کنند و قلاده بردگی در فضای حقیقی و مجازی را برگردن کنند؛ اکثر مردم دنیا تا قبل از هفت اکتبر اینگونه بودند یا اینکه باید با اینها از در تعامل و مذاکره وارد شد و خیلی از حکومت‌های ضعیف با تعامل رفتار کردند که امروز مثل بیشتر کشورهای شرق آسیا از کره و ژاپن تا صدام و قذافی و طاغوت دوران و شاه ایران که نتیجه این تعامل خفت و خاری بیش نبود.

وی بیان کرد: یک راه دیگر هم تقابل با این غده سرطانی. اینها جز با زبان تقابل و جنگ و موشک چیز دیگری نمی‌دانند. در آستانه سالگرد حمله حماس به رژیم غاصب در ۱۵ مهر هستیم و در این یکسال هرچه جنایت کردند و هرچه بمب و موشک داشتند بر سر مردم مظلوم فلسطین و لبنان ریختند و نتوانستند کاری کنند چرا که ایمان و اعتقاد به نصرت خداوند برای آنها روشن است.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: با صدای بلند اعلام می‌کنیم که اورشلیم و حیفا و تل آویو محکم‌تر از قلعه خیبر نیست و به حول قوه الهی و توجهات امام عصر، سید ما و آقای ما امام خامنه ای عزیز به پشتیبانی شما مردم مجاهد ایران اسلامی و جبهه مقاومت و با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها چنان وحشتی در دل شما ایجاد کند که هر لحظه هزار بار آرزوی مرگ کنید و به زدوی فلسطین و قدس شریف آزاد خواهد شد و شما برای همیشه از صفحه روزگار محو خواهید شد.

پهلوزاده اضافه کرد: همانطور که در مقابل مصیبت‌ها برای امام حسین علیه السلام شهادت بهترین هدیه الهی بود، برای رزمندگان اسلام مثل شهید سلیمانی و شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله بهترین هدیه الهی است. از جان و مال و آبرو.

وی گفت: تصور کردند بعد از شهادت شهید هنیه پنج برابر کردن سطح پدافندی می‌توانند از تیررس موشک‌های مقاومت در امان باشند اما غافل از اینکه در عملیات وعده صادق ۲علاوه بر حمله سایبری و منهدم کردن سامانه‌های پدافندی چنان سیلی خوردند که از ابتدای تاریخ کسی نازک‌تر از گل به اینها نگفته بود آبرویی برای اینها باقی نماند و پایگاه‌های آنها منهدم شد.

کد خبر 6246399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha